Wednesday 26 April 2017

Camera Oppo A37 is girl's bestfriend


Brand Oppo bukan lagi jenama asing di Malaysia.  Dengan kelebihan camera yang cantik dan menarik pasti menambat hati pengguna.  Well said, para gadis dan wanita pasti teruja dengan kelebihan yang satu ini. Selfie?  Wefie?  Bukan lagi satu masalah dengan Oppo A37!

Oppo A37 ditawarkan dengan dua warna (gold and rose gold) yang pada aku warna nya cair dan tak menawan. Haha.  Bagaimana dengan harga?  Oppo A37 ini ditawarkan dengan harga mampu milik iaitu RM 698 , dan mungkin berbeza harga dengan laman web yang turut menjual Oppo A37  seperti Lazada kerana menawarkan promosi. Mungkin?

Here, aku sertakan gambar yang ditangkap mengunakan Oppo A37 :
Tapi jujur,  gambar ini sudah di edit melalui filter instagram sebab nak bagi effect ala ala photoshoot.










 
Tak adil rasanya kalau aku upload ganbar beredit kan?  So here we go!  Aku pamekrkan beberapa gambar tanpa apa apa filter. Ulang suara,   TANPA APA APA FILTER.  mengerti? 
 

Apa pendapat korang tetang kamera dari Oppo A37? share with me. Which handphone are better than this. 
Info sedikit dan tak menarik?  
Aku cuba berlatih dan jadikan blog ini beridentiti.  Taip pun pakai phone.  Template and setting semua pon belum settle. 
Anyway,  thanks you for read this entry.   Feel free to share your comment below
 

1 comment:

  1. Merkur Progress Adjustable Safety Razor Adjustable
    The Merkur Progress Adjustable Double Edge Safety Razor is a high quality double edge safety razor with ボンズ カジノ a chrome finish. This razor is made with a blend of  Rating: 메리트카지노 5 · ‎9 다파벳 votes · ‎$49.00 · ‎In stock

    ReplyDelete

Pengalaman kerja kilang (perindustrian)

Dulu, aku nak cari info tentang sesuatu yang ringkas seperti ringkasnya topik aku ini memang payah. Tak banyak carian yang aku jumpa untuk ...